Корюківська
ЗОШ І-ІІІст. №4
м. Корюківка
Чернігівська
обл.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Педагогічною радою
Корюківської
ЗОШ І-ІІІст.№4
Протокол № ___ від ___ ___ 2013р.
Робоча
програма драматичного гуртка з
англійської мови
«Юні шекспірівці»
1 година на тиждень
Керівник гуртка
Ігнатцова Ніна
Володимирівна
Програма навчання у гуртку «Юні
Шекспірівці» розрахована на роботу з підлітками
віком 14-16 років.
Загальновизнано, що позакласна робота з англійської мови
є невід’ємною складовою всього процесу навчання іноземних мов. Правильно
організована позакласна робота сприяє значному розширенню потенційного словника
учнів, охоплює широке коло питань, дозволяє залучити учнів до неформального
вивчення іноземної мови, стимулює їх до вивчення іноземної мови, Учні мають
можливість розкрити свої приховані здібності під час позакласної роботи, тому
що створюється атмосфера довіри, співробітництва, інтересу. Ця програма гуртка
англійської мови має за мету підвищити інтерес учнів середніх класів через
вивчення пісенного, поетичного, драматичного матеріалу, виконання різноманітних
творчих завдань. Вистава – це
колективна робота, спільна творчість. Спільна цікава справа об’єднує дітей та
постійно здійснює виховний вплив на них: діти стають добріші, чуйніші, в них
з’являється почуття взаємної відповідальності. Підвищується інтерес до
іноземної мови: учні багато читають, добре розуміють мову вчителя на слух легко
вступають у спілкування.
Цілі гуртка
Практичні:
1. Формування
фонетичних навичок учнів.
2. Уміння
читати, вивчити пісенний, поетичний та драматургічний матеріал, як один із
засобів оволодіння мовою.
3. Уміння
розуміти драматургічний та поетичний матеріал.
4. Уміння
виконувати творчі проектні роботи.
5. Оволодіння
необхідним мовним матеріалом для спілкування.
Освітні:
1. Оволодіння
елементарними знаннями про культурний розвиток англомовних країн.
2. Залучення
дітей до діалогу культур.
Виховні:
1. Виховання
естетичного сприймання драматично-поетичного матеріалу.
2. Виховання
культури спілкування
3. Розвиток
зорової, слухової пам’яті, уваги спостереження, мислення.
4. Розширення
світогляду.
5. розвиток
творчого рівня учнів.
6. Розвиток
артистизму.
Наш девіз:
The more we work and play together the happier and creative we are
Орієнтовний тематичний план занять з акторської майстерності на І-ий
семестр
1. Вступне
заняття. – 1 година.
2. Органічна
сценічна увага. – 1година.
3. Сценічне
спілкування. – 1 година.
4. Розвиток
голосу. – 2 години.
5. Пластика. – 1
година.
6. Робота над
драматургічним репертуаром. Вистава «Бал шекспірівських персонажів» – 7 годин.
7. Робота над
підтримкою діючого репертуару. – 1 година.
8. Перегляд
вистав. – 1 година.
9. Підсумкове
заняття. – 1 година.
1. Знайомство з
гуртківцями. Визначення завдань на наступний рік.
2. Вправи на увагу. Розвиток зорового сприйняття
– вправи «Дзеркало», «Сповільнений рух», «Тінь», Індивідуальні та групові етюди.
3. Взаємодія з
партнером. Етюди на спілкування з імпровізацією тексту.
4. Розвиток
голосового діапазону. Розвиток сили звуку. Вивчення основ вокалу, розвивати
музичні та вокальні здібності, формувати навички сольного та групового
співу,формувати уміння розуміти зміст вокальних творів і доносити його до
слухачів.
5. Вдосконалення
статури та ходьби. Вивчення техніки правильної ходьби. Вивчення правильної
статури. Дуже повільна ходьба. Правильні пози у положенні сидячи. Розвиток
гнучкості та рухливості.
6. Читання та
обговорення п'єси. Розподіл ролей. Читання по ролях. Визначення основних подій
п'єси, наскрізної дії, над завдання. Визначення акторського завдання в події.
Визначення пропонованих обставин. Етюди за подіями. Робота над фонограмою.
Виготовлення декорацій. Репетиції на сцені. Прогони в костюмах. Генеральний
прогін. Задача вистави. Прем'єра.
7. Лагодження
костюмів і реквізиту. Прогонні репетиції. Прокат вистав.
8. Перегляд
вистав. Обговорення.
9. Підсумок
роботи за півріччя.
І-ий семестр.
№
|
Зміст заняття
|
К-ть
год.
|
Дата
|
1
2
3
4
5
|
Вступна
бесіда. Знайомство з гуртківцями. Визначення завдань на наступний рік.
Вправи на увагу. Розвиток зорового
сприйняття – вправи «Дзеркало», «Сповільнений рух», «Тінь», Індивідуальні та
групові етюди.
Взаємодія з
партнером. Етюди на спілкування з імпровізацією тексту.
Розвиток
голосового діапазону. Розвиток сили звуку. Вивчення основ вокалу, розвивати
музичні та вокальні здібності, формувати навички сольного та групового
співу,формувати уміння розуміти зміст вокальних творів і доносити його до
слухачів.
Вдосконалення статури та ходьби. Вивчення техніки правильної ходьби.
Вивчення правильної статури. Дуже повільна ходьба. Правильні пози у положенні
сидячи. Розвиток гнучкості та рухливості.
|
1
1
1
2
1
|
05.09
12.09
29.09
26.09
03.10
10.10.
|
6
7
8
9
|
Читання та
обговорення п'єси. Розподіл ролей. Читання по ролях. Визначення основних
подій п'єси, наскрізної дії, над завдання. Визначення акторського завдання в
події. Визначення пропонованих обставин. Етюди за подіями. Робота над
фонограмою. Виготовлення декорацій. Репетиції на сцені. Прогони в костюмах.
Генеральний прогін. Задача вистави. Прем'єра.
Лагодження
костюмів і реквізиту. Прогонні репетиції. Прокат вистав.
Перегляд вистав. Обговорення.
Підсумок роботи за півріччя.
|
7
1
1
1
|
17.10
24.10
07.11
14.11
21.11
28.11
05.12
12.12
19.12
26.12
|
Орієнтовний план роботи на ІІ семестр.
1. Основи
майстерності. – 1 година.
2. Майстерність
актора. – 1 година.
3. Робота над образом.
– 2 години.
4. Розвиток
фантазії та асоціативного мислення. – 1 година.
5. Робота над
драматургічним матеріалом. Вистава
«Аліса в країні чудес »– 8 годин.
6. Робота над
підтримкою діючого матеріалу. – 1 година.
7. Перегляд
вистав. – 2 години.
8. Підсумки
роботи. – 2 години.
1. Ознайомлення
з предметом. Бесіда про мистецтво, творчість. Вивчення термінології.
2. Органічна,
сценічна увага. Вправи на загальну увагу та реакцію .
3. Творення
образу. Творча увага. Перетворення об'єктів у цікаві та необхідні засобами
своєї фантазії. Оволодіння заданим об'єктом уваги. Створення безперервної лінії
уваги.
4. Розвивати
художній смак, творчу фантазію, глибоке сприйняття світу, збагачувати
асоціативне мислення.
5. Читання та
обговорення п'єси. Розподіл ролей. Читання по ролях. Визначення основних подій
п'єси, наскрізної дії, над завдання. Визначення акторського завдання в події.
Визначення пропонованих обставин. Етюди за подіями. Робота над фонограмою.
Виготовлення декорацій. Репетиції на сцені. Прогони в костюмах. Генеральний
прогін. Задача вистави. Прем'єра.
6. Лагодження
костюмів і реквізиту. Прогонні репетиції. Прокат вистав.
7. Перегляд
вистав. Обговорення.
8. Підсумок
роботи за півріччя.
ІІ-ий семестр
№
|
Зміст заняття
|
Кількість годин
|
Дата
|
1
2
3
4
5
6
7
8
|
Ознайомлення
з предметом. Бесіда про мистецтво, творчість. Вивчення термінології.
Органічна,
сценічна увага. Вправи на загальну увагу та реакцію .
Творення
образу. Творча увага. Перетворення об'єктів у цікаві та необхідні засобами
своєї фантазії. Оволодіння заданим об'єктом уваги. Створення безперервної
лінії уваги.
Розвивати
художній смак, творчу фантазію, глибоке сприйняття світу, збагачувати
асоціативне мислення.
Читання
та обговорення п'єси. Розподіл ролей. Читання по ролях. Визначення основних
подій п'єси, наскрізної дії, над завдання. Визначення акторського завдання в
події. Визначення пропонованих обставин. Етюди за подіями. Робота над
фонограмою. Виготовлення декорацій. Репетиції на сцені. Прогони в костюмах.
Генеральний прогін. Задача вистави. Прем'єра.
Лагодження
костюмів і реквізиту. Прогонні репетиції. Прокат вистав.
Перегляд вистав. Обговорення.
Підсумок роботи за півріччя.
|
1
1
2
1
8
2
2
1
|
16.01
23.01
30.01
06.02
13.02
20.02
27.02
06.03
13.03
20.03
03.04
10.04
17.04
24.04
08.05
15.05
22.05
29.05
|
Sleeping Beauty
Цілі: Створити умови, за яких учні
проявляють свої індивідуальні творчі здібності та таланти, працюючи в
колективі; зацікавити учнів у подальшому самостійному вивченні англійської
мови.
Тема: рятівна сила кохання, що здатна
навіть на самопожертву заради іншої людини.
Навчально-виховні завдання: підвищити рівень
володіння англійською мовою; розвинути комунікативні здібності учнів.
Обґрунтування доцільності
проведення виховного заходу: цей захід цілком відповідає віковій групі (12-13років),
тому що дає можливість підліткам проявити свої здібності та таланти в роботі
колективу.
Sleeping Beauty
NARRATOR, 13TH WISE WOMAN, KING, QUEEN, PRINCESS ROSAMOND
(YHE SLEEPING BEATU)
Part one
A GIFT FOR THE PRINCESS
TIME: long ago
PLACE: The palace of the king and queen
NARRATOR: Long ago, in a land far away, there lived a king and a queen.
They were very happy. They had a new baby, Princess Rosamond. They invited many
people to the palace for a party.
KING: My good friends, we are very happy. We invited wise women. We have
chairs for these women to sit in.
1st FAIRY: Thank you for the invitation my dear King. We are
here, because we have some gifts for the princess. We are going to give her
beauty, wise, kindles, happiness.
QUEEN: My good friends, we are
glad to see you. You are going to see the princess.
2nd FAIRY: Oh, what
a beautiful girl. I have never seen such a beautiful princess.
3rd FAIRY: I think
you are very happy to have such a beautiful child.
NARRATOR: Each of the wise women had a gift for the princess. Suddenly the old wise woman came into the
room. The King forgot to invite her.
KING: Oh, dear! We are glad to
see you. We’ll find a chair for you.
OLD WISE WOMAN: I’m very angry. And I’ve got a special gift for the
princess. At the age of sixteen the princess will prick her finger on a
spindle. She will fall asleep for 100 years. (She laughs and leaves)
NARRATOR: The years went by. One day, Princess Rosamond was walking
about the palace. She came to a house and fond a small room at the top of it.
Inside the room, an old woman was sitting.
ROSAMOND: What are you doing?
OLD WISE WOMAN: I am making a cloth. Would you like to learn how to
spin?
ROSAMOND: Yes I would.
OLD WISE WOMAN: Good I’ll show you how. Put on finger here.
ROSAMOND: Like this? Oh, my
finger! I fell so tired and sleepy.
OLD WISE WOMAN: Yes, my beauty. It is the time to sleep. Only Prince
from the country far away can awaken you from a deep sleep
NARRATOR: So, Princess Rosamond fell asleep. The King and the Queen and
every person in the palace fell into a deep sleep too. And for 100 years every
person in the palace slept.
Part two
A KISS OF THE PRINCE
NARRATOR: The forest was like a
big fence made of trees. It covered the palace. Then one day a prince came from
another country. He saw a peddler by the side of the road. The prince stopped
to talk.
PRINCE: Hello! What are you
selling?
PEDDLER: I’m selling bread
today. Would you like some fresh bred?
PRINCE: No, thank you. But I
would like a drink of water.
PEDDLER: Here you are you can
have a drink of my water. Who are you? Where are you from?
PRINCE: I’m prince from a country far away. I heard stories about the
sleeping princess. Can you tell me about her?
PEDDLER: Well, she is sleeping in
the palace. Some people wanted to find her, but the forest is too dark and
thick.
Prince: Why is the princess
sleeping?
PEDDLER: Some people say she picked her finger and fell asleep. They say
that she is very beautiful.
NARRATOR: And so the prince left. He cane to the forest. It was very
dark and the trees were very tall. The prince went into the forest. The sun
came out. The fence of trees turns golden in the light. At last he came e to
the palace. He climbed the stairs and looked in all the rooms.
PRINCE: I see people who are
sleeping. But where is the sleeping beauty?
NARRATOR: Then he came upstairs, and at the top he fond a small room.
There he fond Rosamond. She was sleeping on a golden bed. The prince kissed the
princess. She woke up and smiled.
ROSAMOND: Who are you?
PRINCE: I’m prince from a country fat away. I came to see you. In my
country I heard stories about the sleeping princess.
ROSAMOND: Where are mu father
ad mother.
PRINCE: I saw them. They were
sleeping too. I’m happy you woke up.
NARRATOR: And so prince found princess Rosamond – the Sleeping Beauty.
And the King and the Queen and every person in the palace woke up. And the
golden sun shone once more upon the palace.
Снігова королева
Цілі: Створити умови, за яких учні
проявляють свої індивідуальні творчі здібності та таланти, працюючи в
колективі; зацікавити учнів у подальшому самостійному вивченні англійської
мови.
Тема: рятівна сила кохання, що здатна
навіть на самопожертву заради іншої людини.
Навчально-виховні завдання: підвищити рівень
володіння англійською мовою; розвинути комунікативні здібності учнів.
Обґрунтування доцільності
проведення виховного заходу: цей захід цілком відповідає віковій групі (14-15років),
тому що дає можливість підліткам проявити свої здібності та таланти в роботі
колективу.
Act1
Narrator. Dear ladies and
gentleman! We proudly present our play “The Snow Queen” We hope you’ll enjoy it.
Once upon a time there lived two friends: Kay and Gerda. They played
together, shared their secrets and went to school together. They loved each
other dearly and couldn’t live without their friendship. Our story starts in
winter.
(Kay and Gerda are playing
snowballs in the yard; they are running into the room, merrily shouting)
Kay. I’ll catch you!
Gerda . No way!
Kay. Hey! Here is your
snowball.
Gerda. Just you wait!
Granny: Kay! Gerda!
Dinner is ready.
Kay, Gerda: We are
coming!
Granny: Sit down and eat
some soup!
Gerda: Thank you for the
food we eat,
Thank you for the
friends we meet.
Thank you foe the
birds than sing,
Thank you God for
everything. Amen.
Kay: For all we eat
and all we wear,
For daily bread and
nightly care,
We thank you Heavily Father.
Amen.
Gerda: Mmm! Yummy!
Kay: Granny, tell us a
story about the Snow Queen.
Granny. The Snow Queen
rules the Earth only in winter and she lives in Lapland where there’s most ice
and cold, no man can live there. She’s made of ice, but yet she’s alive. People
say she looks into the windows at night and after her look glass covered with
beautiful patterns.
Gerda: Can she come here?
Kay: If she does I’ll
put her in a hot stove, and she’ll melt.
(The atmosphere changes. The
Snow Queen appears)
Snow Queen: Stupid boy! Do
you really think you can put me on a hot stove? Tonight you’ll see how wrong
you are. Come with me into the land of ice and I’ll make you its king.
Gerda: No, Kay! Don’t
believe her! Granny!
Granny. Hush, my darling!
He’ll come back. His heart is not made of ice. Your love will save him.
Act 2
Narrator: The next day
Gerda decided to find Kay and bring him home. She looked for Kay in Germany,
Denmark, Switzerland; she crossed all the Europe and one day she come into a
beautiful garden in France. She was very tired and decided to stop there.
Ms. Cunning. Bon jour! My name
is Ms. Cunning and you are in my garden.
Gerda. Hello, I’m Gerda.
I’m looking for my brother Kay. Do you know where he is?
Ms. Cunning. . Oh, poor little
child! Come – I’ll make you some tea with cheese cake. Come … forget everything. Come and have some
sleep.
Narrator. A year passed and
Gerda was still in deep sleep enchanted by Ms. Cunning.
Gerda. Where am I? I
don’t remember anything. Where am I going? Oh, it’s Kay I must find him.
Act 3
Narrator. Gerda ran away
from a wicked woman and went to Finland. The weather was horrible – it was a
snowstorm and she was bitterly cold in the middle of the road late at night.
A strange voice. Hey quite boys.
Somebody is coming. Let’s see who’s this?
Gerda: Excuse me, I’m
Gerda, I’m looking for my friend -Kay have you seen him? Here is his picture.
Joe . And I’m Joe
Robber1. Look at her fur
hat. Give it to me.
Robber2. And her mittens.
Robber1. And her fur coat.
Robber2. And her bracelet.
Robber1. Monet – give it
to me.
Gerda: Take everything
just tell me where Kay is?
(A minute later a boy comes on
stage)
Jack. Hey! Who are you?
Why are you crying?
Gerda. I’m Gerda.
Jack. Jack, nice to meet
you.
Gerda: Some people
robbed me and I’m frozen and I can’t find my friend Kay!
Jack. Were these people
with the knives and guns?
Gerda. Do you know
them?
Jack. It was my sister and her friends. I’m sorry. I think I can help
you. Wait here.
Jack. Quick! Put it on. I took it when they slept. Be quick – go and
find your friend – they can wake up any minute.
Gerda. Oh, thank you so
much! You’ve been so kind to me. Here take my ring for good memory! Good luck
to you, Jack.
Jack. Good luck to you, Gerda.
Act 4
Narrator: While Gerda was
looking for Kay. He was in Lapland – the land of the Snow Queen. She took him
to her Castle and tired to change him from an active and loving boy into
reserved and cruel one.
Snow Queen: Kay. Look at me,
what do you remember?
Kay: I remember the
flowers in my garden … my friends…
Snow Queen: Flowers. Remember
what I told you – flowers, spring, love, poetry – they don’t exist and soon
you’ll forget about it.
Kay: I remember Gerda
too. ..
Snow Queen: Who? That’s fine;
soon… you’ll forget her too. There’s nothing in this world except cold, ice and
snow.
Act 5
Narrator: Gerda spend a lot
of time looking for Kay. Her trip was dangerous and finally she reached the
Lapland and found the snow Queen’s palace.
Gerda: Kay! Where are
you?
Kay: Stop! Who are you?
Gerda: Oh! My dearest
Kay, I found you!
Kay : Stop or I’ll
shout!
Gerda: Don’t you remember
me?
Kay: No!
Gerda: I’m Gerda. Oh, my
poor Kay. This wicked Queen has put a spell on you.
Kay: You, It’s you, you
are my friend Gerda!
Snow Queen. How dare you ruin
my spell! You pity little girl! Take her!
Gerda. No! Take me
instead! He doesn’t deserve to die from you spell.
Snow Queen. Do you?
Gerda. He is my friend
and I’ll do everything for him!
Snow Queen. Even die?
Gerda. If I have to…
Snow Queen: I can’t explain
it, no one has ever done that for me.
Gerda. Thank you so much.
Act 6
Narrator. So, Kay and Gerda got home safe and sound, They were so happy to meet and promised never to leave each other in trouble.
Granny. My dear you’re back. I was so worried about you both! Glory to
God.
Kay. I thought I would never to see you again!
Gerda Kay , I have
learned that if you don’t have love -
you are nothing.
Granny. Yes, love is kind.
Snow Queen. Love is not proud.
Snowflake 1. Love isn’t rude.
Snowflake 2. Love always trusts.
Robber 1,2 Love always hopes.
Jack. Love never fails.
Ms. Cunning. Keep on loving
Everybody . Love never fails! Keep on Loving.
I wish you luck in this activity
ОтветитьУдалить